Za naročila pokličite:

0.00  0
Košarica

V košarici ni izdelkov.

Za naročila pokličite:

Odstop od nakupa in vračilo blaga

VRAČILO BLAGA (ODSTOP OD POGODBE)

V skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči (s priporočeno pošiljko), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da stranka lahko izdelek odpre, pregleda in če ji ne ustreza, ali pa so bila njena pričakovanja drugačna, odstopi od nakupa. Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Potrošnik sme opraviti ogled blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da podjetje lahko po odstopu od pogodbe zahteva odškodnino zaradi zmanjšanja vrednosti izdelka po sodni poti (9. odstavek 43.d člena ZVPot).

Pri vračilu izdelkov potrošnik ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga. Slednji je v konkretnem primeru odvisen od vrste blaga, pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.

Slednjega mora poslati podjetju najkasneje v 14 dneh od sporočila o odstopu. Vrnjeno naj bo z originalno embalažo. Ponudnik predlaga, da kupec previdno odpre embalažo in jo hrani v nespremenjenem stanju, dokler ni v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen. Tudi vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Vračilo plačil bo opravljeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago (5. odstavek 43.d člena ZVPot). Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Stroške vračila iz naslova odstopa od pogodbe po 7. odstavku 43.d člena ZVPot krije kupec.

Kupec naročenega blaga pod predhodno navedenimi pogoji ne more vrniti v primeru: – če je že odprl varnostni pečat oz. odpakiral iz originalne embalaže (pri avdio in video posnetkih, računalniških programih, računalniških igrah, prehranskih dodatkih in podobno); – če gre za dobavo časopisov, revij in periodičnih publikacij; pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitev, katerih vrednost je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe; – pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe; – pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije; – pri zavarovalnih pogodbah za potovanje in prtljago ali podobnih kratkoročnih zavarovalnih pogodbah z veljavnostjo krajšo od enega meseca; – pri pogodbah o finančnih storitvah, ki sta jih na potrošnikovo željo izrecno obe stranki že v celoti izpolnili, preden je potrošnik uresničil svojo pravico do odstopa od pogodbe.

REKLAMACIJSKI-ZAPISNIK-Starpoint1-1Download

NASLOV ZA VRAČILO BLAGA

Blago pošljite po pošti na naslov: Starpoint d.o.o. , Obrtna 13, 6310 Izola

INFORMACIJE, REKLAMACIJE, IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na tel. številki 0590 74857 ob delovnikih med 9:00 in 14:00 ali na e-mailu: pomoc.kupcem@starpoint.si. Na podlagi Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS), ponudnik izjavlja, da ne sodeluje z nobenim izvajalcem IRPS.

100% varno spletno plačilo

Brezplačna dostava pri nakupu nad 100€

Starpoint d.o.o.
Obrtna ulica 13
6310 Izola

Potrebujete pomoč pri nakupu?

Za vas smo dosegljivi vsak delovnik od 08:00 - 20:00.

Za naročila pokličite:

Pišite nam na:

info@starpoint.si

Copyright © 2023 Starpoint | Izdelava: Starfiniti